10 december ;*

Hej !

idag har jag inte gjort så mycket förutom suttit vid datan och camat med min baby, jag har skrivit massa på min FanFic för hon ville ha nått att läsa så då började jag skriva och skrev typ 1000 ord men sen orkade jag inge mer och sen dess så har jag bara suttit här och nu måste jag gå till mamma för hon ska typ hjälpa mig med en sak för jag har Debatt imorgon inför min lärare och då pallar jag inte göra de själv så mamma får hjälpa :)
jag ska iaf sitta vid datan tills efter 10 iaf för jag måste titta vinnaren på Kenza's blogg :)
idag är det precis 2 veckor kvar till julafton :D

nää nu ska ja gå iväg.
puss ;* ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

JAG LÄNGTAR MASSA TiLL JULAFTON :D <3

2009-12-10 @ 21:05:14
URL: http://liksomsanna.blogg.se/
Postat av: emma

vad gör du ikväll sötnos? (:

Postat av: emma

jag ska sova nu snart ;) vad ska du göra imorgon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0