12 december ;*

Hallå ! :)

idag har jag varit på barnkalas för mitt kusinbarn fyllde 6 år! :) (Ebba)
och där träffade jag mina kusiner som är 5 och 2 år! :) (Tilde & Nova)
sen så träffade jag en som jag kallar som släkting för jag är nästan släkt med henne (Jeanette) hon är 7 år ;p
sen va mitt andra kusinbarn där (Naiomi) hon är 10 månader, alla är SÖTA! :D
sen så fikade vi där och jag lekte med dom små (HAHA) sen så när jag skulle åka hem så fick jag inte de för Tilde & Nova, dom ville att jag skulle stanna, haha sötnosar, men sen va ja tvungen åh åka så då skulle jag krama Nova så ja lyfta upp henne och då strök hon mig i pannan och sa: Hejdå och sen kramas vi, sen skulle ja krama Tilde och jag fick massa kramar av henne (gofis) sen höll hon fast mig när jag skulle gå, men men vi träffas ju om ca 2 veckor :D :D åh då firar vi Jul tillsammans! (underbart!)

12 dagar kvar till Julafton nu! :)

aja nu ska ja titta på TH klipp. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så här beroende av TH var du inte när du gillade Johan!

2009-12-12 @ 18:48:55
Postat av: Nicole tjejen som bloggar för Julia

sv: Tyvärr inte är utomlands då :(

2009-12-12 @ 19:07:25
URL: http://www.julia.egmont.se/Nicole/
Postat av: emma

har du haft en mysig kväll? (:

Postat av: A M A N D A ♥

grattis till dom :D

2009-12-13 @ 12:43:48
URL: http://aamandatorkkel.blogg.se/
Postat av: N I C O L I N A - F O T O B L O G G

SV: Tack så mkt :D

2009-12-13 @ 14:12:53
URL: http://nicolinajovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0