14 december :)

Hej ! :)

ja fick en kommentar om angående dendär tävlingen, ursäkta men dom suger på att förklara hur man ska göra så jag fattade inte och nää tyvärr de blir ingen, ska ja ha en tävling så ska jag ha en lätt förklaring också, här skickade dom bara ut vad jag hade en tävling om och förklarade inte ett piss om hur jag skulle göra eller hur den gick till, så sorry! de blir ingen..

aja nog om de.. Nu sitter jag här i skolan med Iza och väntar på att klockan ska bli 9 så då ska ja ut i kiosken vilket jag inte vill :'(
ska fråga om jag får byta åh vara med Emy istället för han jag är med nu kommer ju inte göra ett piss, för gör han inge annat  så kommer han inte göra dedär heller.. så ja ska snacka med kökspersonalen om de :)

idag så ska ja bara vara hemma sen, ska väl hjälpa mamma med att skriva julkorten också -.-
10 dagar kvar ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha som om du gör något på lektionerna då? Du sitter ju bara och nöter BDB.. Dessutom ska man göra mackorna innan kl 9 SLACKER :)

2009-12-14 @ 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0