18 december ♥

Hallo ! :D

idag är de fredag och det betyder HELG OCH JULLOV! :D
fasen va skööööööönt med lov nu, ja kan ju säga att det verkligen behövs!

nu ska vi bara gå i skolan i 80 minuter och sen slutar ja ju halv 11 och då ska ja upp till mamma och där är nog antagligen min morbror så ja ska fråga om han kan skjutsa hem mig för annars måste jag stanna i stan till minst 3, och jag vill hem så då får ja tigga om skjuts :D
haha ikväll så ska ja inte gö mycket förutom att sitta vid datan ;)
men imorgon så kommer Sara och då blir de kul! 
hon åker hem på söndag och då är de bara 4 dagar kvar till JULAFTON
MEN idag är de 6 dagar kvar DIT ! :D 


en liten bild på mitt halsband, och hjärtat delar jag med Linnea Falk, men hon har säkert tappat bort de för de va längesen jag gav den andra halvan till henne, båda har nog tappat bort de tror jag, för jag har iaf tappat bort de tror jag? men dedär halsbandet var nästan mest på skämt :) ♥

BTW, DET ÄR JU TYP 24 GRADER UTE! FY F*N VA KALLT!!!!
glöm inte att ställa frågor i frågestunden, titta i kategorin Frågestund så hittar ni inlägget :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Okej! Bra att du sa till så jag vet :D <3

2009-12-18 @ 13:11:19
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0