2 december ♥

hejsan ♥

sitter här på mammas jobb och ska leta fram bilder på de jag önskar mig, för jag ska göra en bildönskelista till mamma&pappa, mormor och morbror. SARA AV DIG ÖNSKAR JAG MIG PENGAR, DIN JULKLAPP ÄR IAF REDAN KÖPT! ;) Men åt mina fastrar så önskar jag mig bara pengar :') aja nog om tjatet med denna önskelista..
snart ska ja dra till skolan, vilket inte blir roligt, MEN de blir kul att träffa Iza såklart :D
vi kommer väl sitta och garva som vanligt,
JAAA vi har INGE matte idag kom ja på :D men ist så har vi massa andra sugiga lektioner, jag vill hellre ha matte än engelska iaf..

yesyes, nu ska ja göra de med bilderna
pusssss ;*


Kommentarer
Postat av: emma

hur är din onsdag sötnos? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0