4 december 2009

hejsan ;D

nu imorse så har jag haft utvecklingssamtal, de gick väl bra :)
sitter iaf här med Iza nu och vi sitter som vanligt vid våra bärbara datorer :D
vi ska ha matte om typ tjugo minuter och sen slutar jag, men jag och Iza ska stanna och göra ett naturkunskapsprov klockan halv 12, så innan ska vi väl träna på de provet -.-
efter de så ska ja ta bussen hem till Sara och där kommer jag få vänta typ tio minuter på henne ;o
ute ensam, fyfan va kallt..
aja vid 4 så ska hon iväg och rida åh då hänger ja med henne, sen när hon ridit så sätter vi väl oss vid varsin bärbar data hemma hos henne :)

nu ska ja titta min bdb och sen vid nio så ska ja titta på riverside. 
20 dagar kvar till julafton ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0