6 december ;*

Hallå !

idag vaknade jag vid typ halv 12 och då klev ja upp och satte mig vid datan, sen så fortsatte jag att klippa ut TH ur tidningarna som jag klippte ut ifrån igår, sen så åt ja frulle och sen så började ja sätta upp alla Tokio Hotel affischer..
När allt var uppe så la ja in bilder på bdb så om ni vill se bilder så titta min bdb (SofieLoveTom @ BDB) åh sen gick jag åh duschade så nu sitter jag här nyduschad och väntar på att mitt hår ska torka så ja kan klä på mig, och lite senare så ska ja träffa Julia en snabbis när dom hämtar Moa hos Ella, och efter de så ska jag kanske va med Ella, de va ett tag sen nu ;p ♥

Här är två bilder på min vägg.




Meningen stämmer ASVÄL! <3

Kommentarer
Postat av: emma

hur är allt med dig idag sötnos? (:

Postat av: Anonym

varför är du med småbarn för? -_-

2009-12-10 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0