Vad jag tycker om bloggar?

Jag ska skriva lite om dom bloggar som jag läser ! :D
alltså bara dom som är lite mer "kända"
inte mina vänners bloggar då xD


Kenza Zouiten

Ja, jag älskar Kenzas blogg. Hon skriver på ett sätt som jag tycker är kul att läsa, dessutom så är hon sjukt fin och ja, hon är en jättebra bloggare tycker jag! :)
Kenzas.se


Anchisa [Foki] Wallström
Lilla Foki, eller ja inte lilla, men hon är så gullig och hennes blogg är en som jag också älskar att läsa, hon skriver på ett roligt sätt som får en att vilja läsa mer och mer :)
Fokis.se


Alexandra [Kissie] Nilsson
Jadu, vad finns det att säga? Haha de är askul att läsa hennes blogg, varför vet jag inte? Haha de är ba kul att läsa ju xD men hon kan ju sluta redigera sig själv, och btw hennes läppar är ba så...
Kissies.se


Paulina [Paow] Danielsson
Ja Paow hennes blogg är väl rolig att läsa, haha hon är väl fin, men hennes löshår är/var mörkare än hennes vanliga hår och det var inte så snyggt xD men men ja vene vad ja ska skriva..
Paow.se


Desirée [Dessie] Nilsson
Jadu.. Hennes blogg läser ja ju, eller ja jag läser ju allas som jag skriver, men  ja? vad finns det att skriva? hon är ju som hon är..
Dessies.se 


Christopher [Krillebooi?] Rahlenfeldt
haha jag älskar hur han snackar :D hans videobloggar är nice, för han snackar ju skitkul så om ni inte lyssnat så gå in och gö de xD
Rahlenfeldt.blogg.se


Amir Akrouti
Haha hans blogg brukar jag inte läsa dagligen, men jag går väl in där ibland och hans tävlingar brukar ja va med i också :) Men han och Kissie är ju..
Gaybloggen.com

LoL dedär va vad jag tyckte om dom bloggarna som jag läser, fast visst det finns ju mer att skriva men då skulle de bli ett jättelångt inlägg och det vill jag inte göra nu, fast ändå så blev dethär inlägget rätt långt också ! :) ♥ 

Kommentarer
Postat av: Sara

FOKI <3



KENZA <3



KISSIE <3



DESSIE <3



AMIR <3

2009-12-18 @ 14:51:58
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0