fett glad :D

Hejhej :)

idag så vaknade jag typ halv 1 och klev upp då sen så åkte vi in till stan när jag va klar och då åkte vi direkt till Jysk och tittade på datastol åt mig och brorsan, brorsan köpte nån konstig stol och jag en asskön skinnstol och sen så stack vi ner på stan.. Jag hade med mig mina XBOX pengar utifall jag skulle vilja ha nått, ville köpa Björn Borg trosor men FUCK va dom va dyr, 200 SPÄNN? :O ;s aja köpte iaf inga då..

vi gick och fikade, mådde illa så jag tog bara en dricka, sen gick vi vidare och när vi va inne i en skoaffär och brorsan stog i kö för att betala så satt jag och mamma och snacka och då sa hon: du får handla för dina pengar nu om du vill, jag ba: neej ja ska ju ha till XBOX, hon ba: men köp kläder istället för dom pengarna så tar jag ut från ditt konto så du kan köpa XBOX, ja ba: VA SKÄMTAR DU? åh sen så gick jag och köpte skjorta, trosor, leggings med dragkedja där nere, uggs och sen vet ja inte om de va nå mer..

men sen så gick vi åh titta i massa affärer och sen så gick vi åh åt på krokanen, sen så när vi kom hem så skulle jag montera ihop min stol och då så skrek jag på mamma åh hon ville inte hjälpa mig mer då :( men sen så sa ja förlåt och hon kom tillbaka och hjälpte mig, sen så vispade jag grädde åt henne så när jag stog där så sa ja: Men då behöver jag väl inte köpa en begagnad XBOX? (tänkte göra de först för att jag inte hade så mkt pengar så jag kunde köpa en sprillans ny) hon ba: Nää då kan du köpa en ny om du vill, ja ba: OMG JA! va bra! :D

så jag ska beställa XBOX nån dag och sen så ska jag köpa LIPS efter nyår då det har kommit in till elgiganten i bollnäs för det var slut där :)

så jag är ASHAPPY NU! :D <33

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter fett nice , och leggins med dragkedja nere är såå snyggt ;) , och trosorna var snygga men liite dyr för ett par troser ;) <3



MJAO // Sara

2009-12-28 @ 20:44:04
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åååh ja vill också ha lips!! :O

2009-12-29 @ 01:07:04
URL: http://josephinejonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0