fett tråkigt..

Hallo !

nu har Ella gått hem, eller ja för typ 20 minuter sen..
sitter här och har SKIT TRÅKIGT!! och ingen rolig inne på msn :'(
Amanda kan inte va inne och snacka på skype med mig..
Josefine har redan dragit..
Matilda är inte inne..
Lie är inte heller inte,
inte Sara heller..
asså bajs på alla !
hm, jag tror jag ska gå och duscha så jag har de gjort iaf då :)
imöra blire skolan -.-
då får jag träffa IZA igen och då är de sista veckan i skola (SKÖNT)
jag tror inte att jag bloggar mer ikväll, de blir nog mer imorgon,
pusss ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du ha en tävling på din blogg? :S

2009-12-13 @ 21:03:07
Postat av: kk <3

Jag ska skaffa skype efter julen , när jag får en egen dator ( om jag får ) :)

Så kan vi sancka hihi :D

2009-12-13 @ 21:27:54
URL: http://karenkayesanchez.blogg.se/
Postat av: emma

jadå tack (: vad sysslar du med ikväll sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0