Haha ont i huve..

cha cha omprov..

hade nyss prov i naturkunskap och de läre inte ha gått bra för jag pluggade inte.. SORRY! XD
haha aja ja bryr mig inte så mkt, får väl fasiken gö ett omprov då, eller ja jag svarade ju iaf på rätt många frågor men de ger nog inte tillräckligt med poäng, shit the same, omprov fåre bli efter jul då :)
BTW jag klarade iaf provet i företagsekonomin förra veckan :)
men hallå! när vi hade provet så va de en kille som snöt sig och vafan troru inte jag börjar gö då? Jo ja börjar ASGARVA där i tystnaden, haha åh inte kunde ja sluta garva heller, fast de tog typ nån minut och sen slutade jag ;p

asså jag har ONT i huve för nyss när ja skulle lägga mig i soffan så slog ja i huve hårt i nån jäkla sak vid kanten,(FETT ONT) haha ja och Iza börja asgarva för de small :ö
yesbox nu ska ja titta min bdb och sen ska vi väl in på lektion igen!

btw, STORT tack till alla som kommenterar, jag älskar verkligen kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: Jag vet fortfarande inte vilken tid, ingen vet än förutom att den kmr ut idag! :)

2009-12-14 @ 16:13:04
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sofiiiie <3

jag har länka digpå min blogg :*

2009-12-14 @ 19:49:54
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0