hemma från skola pga..

Hallå..

idag har ja fått åkt hem från skolan, för de började när ja kom dit, jag kände att jag mådde illa och hade ont i magen, åh då smsade ja mamma och berättade att jag hade Mvärk och va tvungen att gå hem, hon sa nej men fuck heller att jag sitter i skolan då när jag har hur ont som helst så ja typ svimmar, närå men jag hade ASONT iaf, sen så ringer pappa och är allmänt TRÖG, han fattar inte ett piss tydligen.

aja ja ville inte direkt säga de rakt ut till han så klassen skulle höra, sen så la vi på och ja började gråta.. (mobba mig inte, jag har faktiskt jävligt ont) sen så märkte Iza de och tröstade mig (TACK! <3) och då gick vi till Kattis min mentor och Iza sa till henne att jag ville snacka med henne så hon kom ut till mig och sa: oj vad du ser trött ut idag(hade fortfarande tårar i ögonen) ja ba: eh ja mår inte bra ja läre gå hem(börja böla) hon ba: ja men gör de så sjukanmäler jag dig då, hoppas de blir bättre, sen gick jag och Iza åh jag torkade tårarna och gick in i klassrummet för att hämta min data och väskan..

var de nån som glodde på mig och såg att jag hade tårar så FUCK YOU, jag bryr mig inte.. GRÅTA ÄR NORMALT?!
så nu har ja åkt till mammas jobb och väntar nu på att de ska bli lunch så ja kan ringa min bror så han får hämta mig vid bussen, annars får ja gå minst 5 KM och de pallar jag inte.. så han får kliva upp och hämta mig :D
men men nu ska ja svara på lite kommentarer och sen läsa bloggar (a) ♥

Kommentarer
Postat av: Iza

finns alltid för dig ju<3 tröstar dig när du allt behöver de<33

2009-12-10 @ 10:21:39
URL: http://izayelena.blogg.se/
Postat av: emma

så tråkigt. krya på dig sötnos!

Postat av: Emma

asså jag vart typ mobbad i en vecka när ja börja ggrina när ja mådde illa asså man ba man vafan? det är normalt att gråta liksom

2009-12-10 @ 17:09:11
URL: http://eemmahhanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0