hemma idag. ♥

idag är jag inte i skolan för att jag är sjuk..
jag fryser och har ont i halsen så mamma frågade mig imorse om jag ville gå till skolan eller om jag skulle stanna hemma och vila, jag valde att vara hemma, men jag ska snacka med mamma om jag kan åka till skolan imorgon för jag ska ju va med Sara och de vill jag inte missa, för vi ska NÖRDA varsin bärbar data i helgen och göra massa annat skoj xD

yes! men just nu sitter jag här och lyssnar på musik från MTV, väntar tills de ska komma nå tokio hotel :)
haha aja idag kommer jag bara gå runt i sovtröja och strumpbyxor xD

nu ska ja sitta här och vänta på att Kenza ska öppna lucka tre så får vi se vad de är för tävling idag :)

puss åh kram ;* ♥

Kommentarer
Postat av: Iza

Sv:



vf skulle du vara sjuk för:(



bra fördel att du var sjuk är att vi slapp engelskan idag:D



saknar sig<333

2009-12-03 @ 14:23:36
URL: http://izayelena.blogg.se/
Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Sv; Okej :)

Ska du se Johan i sommar?

Kram<3

2009-12-03 @ 17:08:21
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: emma

idag har jag tvättat en massa (: vad gör du ikväll sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0