Julafton nu?

Hallå de e Julafton nu, men det känns inte som de..

aja sitter iaf och camar med Iza och Amanda, snackar med dom i skype också ;p
jag har iaf ba tittat på TV "igår" och nu sitter jag här medans mamma och pappa sover, jag och bror e vaken, hehe men ja tänkte gå och lägga mig snart, eller ja om typ nån halvtimme eller nå ;p

imorgon så tänkte ja kliva upp tidigt, men de kommer gå åt skogen :)
haha ska iaf öppna Saras paket när jag vaknar och sen titta på DVD:N fort som f*n!

nu ska ja va "social" mot nördarna :D
bai bai :D

Kommentarer
Postat av: Isabella

Sv: Så trevligt, vart? Eller båda? :D <3



God Jul! :D

2009-12-24 @ 10:37:53
URL: http://blackrose.blogg.se/
Postat av: Anonym

GODJUL!<3

Vad önskar du dig i julklapp?

Kram

2009-12-24 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0