ta dig i röven ;o

idag har jag bara varit hemma och sovit och suttit vid datan hela dan,
typ lite före 5 så frågade Ella mig om jag ville följa med dom och bada i söderhamn, åh ja frågade mamma om jag fick, och de fick jag, så vi åkte typ tjugo i 6 och när vi kom fram så va klockan typ kvart över 6 och så säger dom att dom stänger klockan 6 för alla under 18 år! asså jag och Ella blev fett sur, så vi fick åka hem igen -.-
och när vi kom hem så åt jag och vi satte oss här vid varsin data.. 
SÖDERHAMNS BADHUS KAN TA SIG I RÖVEN!

nu ska ja gå ut med Ella och sen sitta vid datan så vi hörs,
baii ;D


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha, fan!! >.< Då har jag ett till tufft år att se fram emot då! -.- XD <33

2009-12-03 @ 21:00:08
URL: http://josephinejonas.blogg.se/
Postat av: emma

det har jag också gjort ;) vad ska du hitta på imorgon sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0