tilde åh ja snackar ;*

Hejhej :)

nu är jag med ella, tilde åh nova :D
snart så ska jag och ella dissa småskitarna i typ 5 minuter och då ska vi åka skoter ;*
mohaha :D

imorse ba:
Sofie: Tilde ska vi åka skoter?
Tilde: Jaa de gör vi!
Sofie: Nähä de tror inte jag att du vågar!
Tilde Joho vågar jag rida utan att någon håller i så vågar ja väl åka skoter också.


Haha min lillfis, hon är 5 år :D
<3

jag bad min tvååriga kusin att säga cha cha. haha ni skulle ha hört, jag kan testa att filma henne när hon säger de xD
btw igår så åkte jag och rebecca skoter igen och då filmade vi så jag kan lägga upp på youtube sen :D

Kommentarer
Postat av: Sara

haha sötnos Tilde då , chacha blogen = Charlie , nu vill vi höra Nova :D <33

2009-12-26 @ 14:10:30
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

fin blogg btw.

2009-12-27 @ 02:45:28
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0