tror jag är sjuk ♥

usch jag fryser jätte mkt, jag tror verkligen att jag håller på att bli sjuk,
jag ska snart gå och lägga mig i soffan under filt och täcke så jag kanske somnar
och jag får antagligen vara hemma imorgon, eller jag hoppas iaf, för jag vill inte sitta
i skolan och ha ont i halsen och frysa, då är det bättre att jag är hemma och vilar en dag,
de borde nog funka, jag ska snacka lite med mamma senare om det.
men jag tror inte hon kommer tillåta de, hon kommer säkert säga att jag ska gå till skolan, men
nej jag ska säga emot och att jag ska vara hemma för ORKAR inte åka till skolan, aja
nu ska ja titta lite saker på datan och sen sticka!

pussss ;* ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Heh, tack du med. ;)



Btw, snyggt namn, ehhe. :P ♥

2009-12-02 @ 21:51:52
URL: http://saon.blogg.se/
Postat av: emma

krya på dig sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0