- MUPPARNA ;D

Nu sitter jag och Iza här vid varsin data, eftersom jag har fått tillbaka min för typ 20 minuter sen så måste ja såklart använda den direkt, och ni som såg igår att jag bytte header haha förlåt men ja ska byta igen för att bilden på mig blev avlång så nu ska ja ladda hem massa brushes till photoshop och sätta mig åh börja jobba med en ny header, fast den kanske inte kommer upp just nu snart, men idag ska den iaf komma upp har ja bestämt, sen dom som vill ha en header av mig kan kontakta mig på min msn ;p
[email protected]
haha jag och Iza sitter och lyssnar på smurfarna ;D LoL

haha här är en bild på mupparna nummer 1 ;ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha typ slide.com eller något ;D

2009-11-20 @ 12:51:22
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0