äntligen hemma :)

cha cha            (NEJ JAG SKÄMTAR..)

nu är vi hemma från stockholm/linköping, det var skitkul..
jag och Sara gjorde nått vi inte vågade egentligen, vi åkte nämligen tunnelbana ENSAM och sen va vi på T-centralen och gick upp till cityterminalen och letade våran gate där bussen skulle gå ifrån och det är ju så himla stort där och tänk er två vilsna virrpannor ENSAM där. oj oj säger ja bara, men men vi kom iaf på bussen och tog oss hem och när vi va hemma i bollnäs så hämtade mamma och pappa oss och vi åkte direkt till en mat affär och köpte godis (tjockisar) sen vart det MAX (mer tjockisar) för att vi hade inte ätit något sen klockan halv 11 på morgonen och nu sitter vi här och inte gör mkt ;p
imorgon så drar Sara hem..
och de kommer bilder imorgon för idag orkar jag verkligen inte redigera och lägga ut dom..

baiii ;D


Kommentarer
Postat av: Josefine

:O Ja kan inte ge dej MINA naglar hallå! Det gör ju ont!! xO <33

Haha okej tack för kommentaren!! :) <33

2009-11-29 @ 18:57:12
URL: http://josephinejonas.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha jaoo!! Men gör så då!?? xP Inte så svårt med en mamma som har haft en nagelsalong hemma ;) <3

danke ;) <3

2009-11-29 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0