blä på estetisk verksamhet..

tja, nu sitter jag och iza och bloggar brevé varandra..
just nu har vi estetisk verksamhet, och vi håller på med Google SketchUp, vilket suger och de har jag skivit här förr också, men men ja håller på göra stockholms slott där i, de är jobbigt, men rätt roligt, fast nu behöver ja hjälp så ja får vänta och medans så kan ja ju blogga ;) hihi efter denhär lektionen så har vi företagsekonomi.. vet inte vad vi ska göra då, men efter de så ska jag hem ;*
jag håller fortfarande tummarna för mig :)

snart dampar ja loss för ja svettas som en KO!


en skön bild från i somras ;*
haha där va ja blond ;o

vi hööööööörs ;*

Kommentarer
Postat av: Lydia

JAG VILL HA TILLBAKA SOMMAREN 09. :c

2010 KOMMER BLI ÄNNU BÄTTRE, MER JOHAN, MER ER! :'D <3333

2009-11-20 @ 22:38:06
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0