byta header eller inte? ;o

nu har vi estetiskverksamhet och vi håller på med Google SketchUp åh fyfan de ska man verkligen inte hålla på med om man har dåligt tålamod, t.ex som jag för man blir så jäkla sur på de eftersom de typ aldrig funkar eller blir som man vill.. Jag ska iaf göra Kalmar slott där i! men de går inte så himla bra.. Men men ja får väl göra de bästa av saken, förresten tycker ni jag ska byta från den ena headern till den andra (visar den sist i inlägget)
idag på svenskan så hade vi debatt och de suger, en gång aldrig mer, fast i början va de roligt när vi skrattade, men när det var min och iza's tur så blev de inte roligt, men jag sa ingenting, de va iza som snackade ;o
förlåt iza! men men jag snackar aldrig inför klassen, har aldrig gjort, kommer aldrig göra, vill aldrig göra, så äre ba!
aja idag när jag kommer hem från skolan så vet jag inte vad jag ska göra, jag vill fota och om ja gör de så lägger ja nog upp dom här på bloggen, fast frågan är vad jag ska fota på :)

tycker ni att ja ska byta från

denna:
 

till
denna:


vi slutar om 5 minuter så ja läre dra nu, pusss ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf får inte johan vara med i din header för?

2009-11-11 @ 17:32:10
Postat av: Sara

båda var fin :) <3

2009-11-11 @ 18:42:54
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får la gö som du vill

2009-11-11 @ 20:37:48
Postat av: My Perfors

:D Jag tycker den headern som var personlig var roligare. :)



Ps. Iza förlåter dig nog. :D



Mycket med kärlek.

2009-11-11 @ 20:53:55
URL: http://mytwofourseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0