fick va ledig ♥

Haha jag skrev ju tidigare idag att jag ville vara ledig idag, och vips så fick vi va ledig efter lunch.. Nej exakt så var de inte då.. Det hände en hemsk sak på skolan efter lunch och då kunde vi inte ha några fler lektioner, så vi fick sitta och göra vad vi ville och sen sluta :)

så jag stack ner på stan där jag träffade jag mamma och vi åkte hem till mormor och hon bad mig skriva en önskelista på vad jag ville ha. MOHAHA bara dyra saker (a) aja sen så åkte vi hem och då kom Ella, så vi satte oss här och så va vi nyss hemma hos henne åh då åt hon åh jag spelade Wii :D haha fett nice ;) aja sen gick vi hit igen och nu sitter vi här vid VARSIN data :)

baii ;D ♥

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? (:

Postat av: emma

tack för det (: vad ska du göra imorgon sötnos?

Postat av: Madicken

Ha en bra tisdag ;D

2009-12-01 @ 01:39:02
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0