läsa bloggar, och en bra vän :)

tjo ;D
sitter här på Iza's data och bloggar medans hon är med sin kille tror ja ;p
haha snart ska vi ha matte, eller nej inte matte vi ska ha nån slags föreläsning
så vi missar matten ;D de blir nog kul, sen efter de så har vi individuellt val, och som sagt så hatar jag de ämnet, vi håller på att designa hemsidor, men de suger så jag funderar på att göra en ny header eftersom jag får låna min data från skolan på den lektionen, MEN imorgon så får jag hem min data :D YEY shit va kul de kommer bli, då blir de mycket mer uppdateringar vettni ;)
aja nu ska ja iaf läsa dom bloggar som jag ALLTID läser t.ex Kenza åh Foki, sen är de vissa andra också, såna som inte är kända, vissa vet vilka, men vissa inte :)

Iza Andersson hon är en sjukt bra vän som jag absolut inte vill mista(jag vill inte mista nån vän)
och henne har jag känt sen skolan började och jag är sjukt glad att vi blev kompisar för hon är
skitsnäll och vi skrattar JÄMT, på varje lektion, hur tråkig lektionen än är, Iza gör mina dagar
helt enkelt ;D


förresten! idag fyller min lilla kusin 2 år ;D

kram ;*

Kommentarer
Postat av: Iza

hehe ja vi får ju dom tråkigaste lektionerna till nått roligt iaf^^

vi har jämt kul tsm<3 jag är med glad att vi fick chansen att lära känna varandra^^ skulle nog inte klarat av att lektionerna annars^^

DU GÖR OXÅ MINA DAGAR<3<3

2009-11-19 @ 15:55:01
URL: http://izayelena.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Tror inte det, har ingen som kan skjutsa.

vem ska du dit med?

Kram<3

2009-11-19 @ 17:56:23
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0