måndag igen..

hei nu sitter jag här i skolan och väntar på Iza, hon kommer väl snart hit till skolan :)
vi läre tydligen möblera om IGEN, som vi alltid får göra.. Jag fattar inte att dom alltid
måste möblera om i klassrummet hela tin, de är så drygt för de e alltid jag och Iza
som måste fixa till våra bord, ingen annan!
så himla drygt..
aja idag så ska mamma ha nånting hemma så då kommer de folk till oss och jag ska
va med ella då :)
vi sitter nog antagligen vid varsin data och då ska jag redigera lite bilder från när jag
var och tittade på idolerna och när ja tittade på Robin Bengtsson, fast jag tänker inte lägga ut
massa bilder, de blir bara några :)

4 dagar kvar :D

nu ska ja läsa vissa bloggar och sen titta på riverside
hejsvejs :)


Kommentarer
Postat av: ella

fan va mysigt! :)



älskar dig<3

2009-11-23 @ 10:22:31
URL: http://palmenella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0