någon mer som ska ta sprutan?

hej nu sitter jag här med min älskade skoldata, men tyvärr så får jag inte ta hem den idag, men om 11 dagar så kommer den få komma hem till mig, och då får alla som vill ha hjälp med bloggar, ni kan få en design då ;)
ja men idag har de väl inte hänt så mycket, förutom att jag blev klar med alla tal i matten, woho.
imorgon så ska ja ta sprutan mot svininfluensan och jag kommer säkert vara hemma på onsdagen då för att jag kommer säkert ha jätteont efter sprutan och kommer nog va lite sjuk också, men de är väl nice att va hemma :)

jagälskardig, du är så sjukt fin!

Kommentarer
Postat av: Iza

jag ska inte ta sprutan iaf:P kommer bli tråkigt om du är hemma:O kommer jag inte ha nån att göra bort mig med ju:O

kram

2009-11-09 @ 13:39:41
URL: http://izayelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0