nu sitter jag här IGEN..

hey igen ;*

några saker varför min klass är störd..

KILLLARNA sitter åh sjunger typ jämt.
Samlar ihop drick burkar, typ dom gör nå staplar om vilken dricka som dricks mest, typ trocadero, cola, fanta åh så, ja tror faktiskt trocadero är först, haha aja ja bryr mig inte xD
Dom tar ut batteriet från andras datorer åh så, dom gör massa saker på folks datorer haha..
Är allmänt knäppa, dom sitter typ jämt åh nördar GTA eller nå..

men men, jag stack hem från skolan för att jag hade så jävla ont i min arm och sen så va de en annan sak som jag verkligen inte kan ta här,
förresten förlåt för att ja inte la in nå bilder igår men jag fotade inge för kameran hade slut på batteri och idag kan ja heller inte fota för då kommer ja hem för sent, men imorgon så kanske ja hinner ;)

yesyes, nu ska ja typ PLUGGA och fika lite.

finast!
pusssss pusssss ;*

Kommentarer
Postat av: Sara

Skriv till Livepaint då och be dom göra om en bild som du skickar med :) <3

2009-11-12 @ 16:58:53
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Sara

Helgen kommer äga :D <3333333

2009-11-12 @ 21:54:24
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0