OTURSDAG?

hej,
för de första så förlåt för att ja inte har bloggat nå idag, men de är för att ja har ingen data hemma, eller jo de har jag men inge internet för dom tapetserar om i brorsans rum så då finns de inge internet där och eftersom jag får mitt internet från hans rum så kommer jag inte ha nå internet förns på söndag :(
aja nu bloggar jag hemma hos ella eftersom jag och sara är med henne, och imorgon så bloggar jag nog inte eftersom vi ska till gävle, så isåfall på söndag kommer de nå inlägg då :)
åh idag äre ju fredag den 13:de och de är ju "otursdag" och de har fan varit de för mig..
men lite tur också, som t.ex att TH va med på MTV just då ja ville att dom skulle de, och den när jag hittade en STOR snygg TH affisch, och att jag hann springa till bussen på 2 minuter! de brukar ta 5 minuter, men helvete va ja sprang ;)


ge mig dig, du är sjukt fin!
puss ;*


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Tack :)

Vad tyckte du om att Eddie fick åka från Idol igår?

Kram

2009-11-14 @ 12:05:03
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: DELLA

sv: Vad skrev jag? :)<3

2009-11-15 @ 13:13:29
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0