störd klass ;s XD

hej, står här vid iza's data nu åh bloggar, vi har nyss haft en STÖRD engelska lektion, haha min klass är fan störd ju, vi hade två engelska pass och på första så skulle vi skryta om oss själva, nånting som vi var bra på, men de behövde inte va sant, aja jag behövde iaf inte snacka inför min grupp för jag snackar inte inför folk, har ju aldrig gjort de sen lågstadiet och ja kommer aldrig göra de heller, haha så ja lyssna ba, sen så på de andra passet så skulle dom läsa upp dom då, så då gjorde ja inte så mycket utan att va tyst och sen när vi hade gjort klart de så skulle vi köra bingo som vi gjorde igår och jag VANN igår, haha men inte idag för då vann nån annan, och sen när nån vunnit så alla ba: ETT ORD TILL, åh så höll dom på så, hahaha STÖRDA or what? men men nu ska vi ha företagsekonomi åh då ska ja väl jobba med iza åh sen engelska igen -.- sen MAT åh då va de typ potatisgratäng eller nå, javet kul att veta, nejdå men nu börjar vi snart

pusssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0