varför tas mina kommentarer bort?

vad är det med min blogg? ;o
den tar bort kommentarer så fort jag klickar på dom? ;o
aja fick iaf två kommentarer tidigare, en utav SARA
och en av ANONYM,

Anonym: 4, 10, 107 dagar kvar till vadå?

Svar: 4 dagar kvar tills jag ska till Valbo och och va med Amanda <3 och Sara <3 och vi ska träffa Robin Bengtsson där, 10 dagar kvar tills jag ska åka till Linköping och träffa MASSA folk, dessutom Johan Palm :)
och det är 107 dagar kvar tills jag ska se Tokio Hotel live i GLOBEN med världens bästa personer :)

och Sara tror ja frågade om jag skulle se på Tokio Hotel i globen och jag kan svara både här och på hennes blogg,
Svar: Ja jag ska se dom i GLOBEN den 4 mars :)

kram ;*


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Gud vad kul!

Vem ska du gå med?

Kram<3

2009-11-17 @ 15:40:39
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0