vill hem ;(

fan jag råkade ta bort två kommentarer, en från Sara och en från Anonym..
Sara skrev iaf: hoppas du blir bättre! <3
nått sånt iaf, och anonym skrev:varför ska du ha med Johan på min nästa header, du gillar väl inte han?
och anonym nu ska du få ett svar: Jo jag kände att det var ett STORT misstag göra som jag gjorde, men men man gör misstag igen!
och nästa gång så kan du skriva DITT namn, du behöver ingen blogg för att skriva DITT namn, jag blir så trött på anonyma kommentarer, jag ser ju fan att de är samma IP-adress på typ alla anonyma kommentarer,

aja nog om de.. Just nu är jag på mammas jobb och jag ska gå till bussen om typ 5 minuter, sen åker ja till skolan och då har vi TRE engelska pass på morgonen och sen företagsekonomi och sen är de lunch och då åker jag nog antagligen hem för ja har skit ont i min arm..

på fredag kommer Sara till mig och sover hos mig för att vi ska till VALBO på lördag, och där ska vi va med Amanda, Emma och Wilma/Vilma tror ja hon hette,

nää nu ska jag läsa lite bloggar innan jag läre dra,
hejsvejs ^^

Kommentarer
Postat av: Hannh

Vadå? gjorde du ett mistag om att sluta gilla johan elr? isf kan du väl börja gill han igen?

+ här får du mitt namn!

2009-11-12 @ 18:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0