vill vara ledig. ♥

hejsan ;*

sitter här i mörkret i klassrummet, tittar just nu på tokio hotel videos. Och jag vill också va ledig idag, typ alla i bollnäskommun är ledig idag, men inte vi för vi får vara ledig sista april istället, men jag vill vara ledig idag! aja de är som de är nu.. Vi har programering och naturkunskap kvar ;p sen ska ja sitta kvar med Iza ett tag och sen blir de att åka hem och va med Ella, hon och jag ska se nått program som Hilda Stenmalm (från melodifestivalen som jag och Ella brukar snacka med) är med i :) sen så hittar vi väl på nå :')
nu ska ja titta klart på th videosarna och sen bdb lite :)

pusss ;*  ♥

Kommentarer
Postat av: Ella

De kommer bli bäst !:DD<333

2009-11-30 @ 14:42:10
URL: http://palmenella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0