15 januari

Tjoooo :D

idag börja skolan 09:10 och slutade 10:35 typ sen så stannade jag till typ 11:10 för sen skulle ja till bussen för att hinna ta en annan buss hem ;p så ja hoppa på bussen hem och sen när ja kom hem så satte ja mig här och nu sitter jag och lyssnar på Th och väntar på att Ella ska komma hem för då ska ja kanske träffa henne innan handbollen, eller ja jag vill ;p sen efter hennes handbollsmatch så kanske vi ska va om vi får och då blir det varsin data hela kvällen, och sen imorgon så blir det GÄVLE! :D och ja ni som önskade videoblogg kommer nog att få en då, eftersom jag är så feg så väljer jag att ta med några vänner i första videobloggen :) det kommer säkert en dagens outfit imorgon också :)

jag bloggar mer ikväll! :)

48 dagar kvar! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0