mått dåligt, men bra nu :)

förlåt att jag inte har bloggat nå idag :(
men jag har mått allmänt dåligt, vet själv att det är mitt eget fel..
Jag blev bakis från igår..
drack smirnoff (sprit i de..) och sen cider (med alkohol i..)

åkte iaf hem från Julia typ halv 2 och när jag kom hem så gick jag och duschade sen la ja mig i soffan och tittade på min Tokio Hotel DVD, sen vid typ 10 i 3 så började Sara åka hemifrån sig för att komma till mig och hon kom kanske 4 till mig och då så mådde jag illa som jag gjorde innan och sen så satte vi oss vid datan och gjorde nå,

sen var det mat men Sara hade nyss ätit och jag hade ingen matlust och då så satt vi kvar vid datan och sen så senare vid 6-7 tiden så gick vi och åt (gott) hade blivit bättre då, och sen har vi suttit här och snackat med folk på msn och tittat på videos, men nu ska vi sova för ska upp 7 imorgon och åka till Amanda för vi ska till Gävle och titta på Erik Grönwall och Calle Kristiansson, sen så ska ja ju köpa XBOX + LIPS imorgon ;) fast om det finns då, men det stog att det fanns på lagret :)

aja nu ska vi sova så natti ;*

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Super fin header=)

2010-01-02 @ 00:58:52
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Smiran

jag gillar smirnoff men jag brukar inte bli full e du fortfarande bakis??btw.. hur går det med palm?

2010-01-13 @ 15:29:06
URL: http://izaylena.blogg.se/
Postat av: Tom Kaulitz

bry!

2010-01-28 @ 23:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0