vill ha mera lov. ♥

Hej :)

nu sitter jag här och har nästan nyss duschat..
Ella gick hem för en timme sen eftersom vi inte får va längre än till 8 då det är skola efter, men annars längre, aja sak samma.. Ikväll så ska jag lägga mig tidigt för att jag kommer inte orka upp imorgon annars, och det är bäst jag drar nu medans jag har tråkigt, för hittar jag nå som e roligt här på datan så stannar jag och då blir det att jag är vaken så länge, så bästa att gå snart :)

tar en dagensgrejs med :D

Humör: Bra imorse och resten av dagens till nu..
Planer: Sova nu snart (skönt) :D
Hat: Att det är skola imorgon :'(
Tv program: Hehe har inte tittat på tv idag :)
Bästa: Ella såklart :)
Blogg: min egna ofc? <3
Väder: dåligt, närå men uppehåll, KALLT
Gjort: Suttit vid datan hela dagen med världens bästa Ella <3

Beroende: TOKIO HOTEL! <3

Känsla: Att jag kommer börja må dåligt när skolan börjar igen..
Sämsta: Att lovet är slut!
Klädsel: Strumpbyxor & linne
Mat: Kyckling åh ris i think?
Frisyr: Nytvättat
Saknad: Lie, Ammi, Sara åh många fler!
Vän: Många de :D
Plats: DATAN I MITT RUM!
Pryl: Datan ;)
Minne: Ojoj för många..
Köp: Inte ett piss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0