svar till anonym :)

Anonym om 6 december ;*:
varför är du med småbarn för? -_-


Svar: Hello, you fucking anonym!
Vadå vad menar du med småbarn? Syftar du på att jag är kompis med min granne eller? För de första så skiter jag fullständigt i vad du kommenterat, jag tänker fan inte ändra mig pga dig.. Alltså jag blir så jäkla trött på dom som är anonyma, varför kommenterar du ens en dum kommentar när du inte vågar stå för vem du är? Jag tycker det är väldigt löljigt att inte våga stå för vad man säger, skulle jag kommentera en dum kommentar(Jag tänker aldrig göra det) så skulle jag iallafall våga stå för vem jag är, för hallå? ja kan liksom se ditt IP-nummer och söka rätt på vem du är, nästa gång du kommenterar så ser jag om det är samma person eller inte. Jaja till frågan, varför jag är med småbarn?

Hur menar du och vilka småbarn menar du? Min granne har jag känt i hela livet och vi har umgåtts jäkligt mycke sen vi var små och hon är snart 12, men so? Ålder spelar fan ingen roll, det handlar om vänskapen, hon och jag har en jäkligt stark vänskap och vi har aldrig varit osams så vi har varit sur på varandra över en vecka, men vi TJAFFSAR ofta, men de går över DIREKT, åh jag är så jäkla glad över att jag har henne, jag vågar iallafall stå för att jag är med en kompis som är 5 år yngre, du borde ha en som henne själv :D äru NÖJD med svaret eller? :)

hur gammal är du ens själv? aja anonym där fick du ett svar och jag hoppas du är nöjd, om jag nu har fattat din fråga fel så får du kommentera och berätta hur du menar, MEN skriv då fan med ditt namn, eller om du inte menat henne så fick du lite mer information iallafall :)
jag blev inte sur eller nå, jag blev ba lite irriterad på att folk inte vågar stå för vad dom säger.

Japp, de va jag de..

aja idag så blire skola och jag börjar 09:10 och slutar 10:35, åh då ska ja stanna och göra en debatt för min svenskalärare och sen ska jag och Iza redovisa Alaska för engelskaläraren.. Sen så sitter jag väl antagligen vid datan tills det går en buss hem åh sen så hämtar pappa mig vid bussen :)
på kvällen så vet jag inte vad ja ska göra, bara sitta vid datan och nörda ;D

Kommentarer
Postat av: Angelica

de finns ingen 6 December inlägg ? :S<3



2009-12-11 @ 10:33:31
URL: http://angeliicahh.blogg.se/
Postat av: ellajonsson

Men shit, du är iallafall mogen & vågar stå för vem du är kompis med? ;s omoooget.



jag älskar min storasyster!<33333

2009-12-11 @ 17:02:15
URL: http://palmenella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0